lørdag den 1. november 2014

NOVEMBER, Haven

STATUS PÅ HAVE SÆSONEN 2014

Alt i alt kan det siges meget kort, det har været den hidtil bedste sæson for mig og min have.
3 ting har været merkant anderledes fra de forrige sæsoner. 

Vi holdt en herlig sommerferie hjemme i et fantastisk vejr, der gav mig mulighed for også at passe og pleje haven i juli måned. Det har betydet at hele haven bare stortrives.

Det har været første år med drivhus. Det har givet rigtig mange glæder, men også lidt stress, for der skal vandes og luftes ud hele tiden. Vi har høstet mængde af tomater, chilli, auberginer og basilikum. Jeg har drevet geoginer, ærteblomster og hortensia til at blomstre både meget kraftigere og tidligere end de foregående år.

Det har også været første sæson, hvor jeg har kunnet plukke buketter hele sommeren, fordi mit staudebed og rosenbede har fået massere af kærlig pleje.

Så jeg glæder mig allerede til at begynde forfra i 2015.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar