mandag den 9. september 2013

SEPTEMBER, Haven

Synes du også, at det ser grimt ud med den bare jord i potterne!
Skovstjerner
Jeg har nogle store potter, hvor i jeg har henholdsvis et æbletræ og en buskrose. I potterne har jeg plantet Vild Skovmærke som bunddække. I maj - juni måned blomstre de med yndige små hvide blomster, og resten af sæsonen er mine potter dækket af det smukke grønne løv. 




I går var jeg i skoven og hente nye små Skovmærke planter, som jeg skal plante som bunddække i nogle af mine andre potter.
 

2 kommentarer:

  1. Det var da en genial ide med skomærker som bunddække. Jeg er også ret vild med indpakningen af din krukke, - for jeg går ud fra at det er en indpakning og ikke krukken...?

    SvarSlet
  2. Det er en meget søde »potte« du har lavet af grene. Ser fint ud med skovmærke. Jeg har dem også som bunddække i mit blåbærbed.

    SvarSlet