tirsdag den 1. april 2014

MARTS, Have

The big blue!




Snepryd (scilla forbestii) var den første blomst jeg så i min have, da jeg for tyve år siden 
købte mit hus. Jeg synes stadig, det er så smukt med et tæppe med scilla. De er bare så enkle og blå. Jeg giver tit små buketter til mine veninder. Det er sådan en glæde at kunne dele.... 


Scilla forbestii was the first thing i spotted in my garden 20 years ago. To this day, I still think it is beautiful to have a carpet of Scilla. They are just so simple and blue! I often give my girl friends small bouquets, it is such a pleasure to share... 

2 kommentarer:

  1. Sådan nogle tæpper har jeg også! Og scillaerne er så finde både som tæpper og i vaser :-)

    SvarSlet
  2. Hej Nana!
    Ja vi er heldig eller hur?
    God afton!

    SvarSlet