fredag den 3. april 2015

APRIL, Gratis

GRATIS MINI DRIVHUS
Hold øje med huse i dit nabolag der er ved at blive renoveret. Hvis vinduerne skal skiftes, kan du være heldig at få vinduerne gratis. Det har jeg været heldig at gøre et par gange. Sidste fund skal jeg have lavet til små transportale drivhuse, der skal bruges i urtehaven. Se her:


Første job for mine transportabel minidrivhuse er at hjælpe mine rabarber 
hurtigt i gang.

Jeg har sat to længder sammen for at danne et langt drivhus til rabarberne. 
Gavlene skærmes lidt af, af de to små vinduer, så det ikke trækker for meget, 
og forhåbentlig vil de være med til at holde på varmen.

Vinduerne var meget beskidte, så de blev lige vasket, før de blev 
installeret i mit rabarber bed.

Jeg har valgt at samle de to vinduer med et beslag i hver ende. Det gør det
muligt både at stille vinduerne op som vist på billedet, og også at lægge de
to vinduer fladt over et højbed, så de også kan anvendes som mistbænk.

Eller gør det simpelt som her!




Her skal jeg købe et stål rør!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar