fredag den 1. november 2013

NOVEMBER, Hvor tager vi hen

Få en have for 4.500 kr om året

En gang imellem går jeg på opdagelse i kolonihaveforeninger, det er fantastisk at se, hvor stor kreativiteten er, og hvor meget haveglæde der kan komme ud af et lille stykke jord. I dag gik jeg tur i vores lokale kolonihaveforening; Bernstorff. Lejen af en kolonihave i denne forening er kun 4.500 kr om året. Jeg kan godt forstå, der er kø for at få en have.

Jeg synes altid det er hyggeligt at tale med kolonihaveejerne, og ikke så sjældent bliver jeg budt indenfor, og det er altid meget inspirerende.



2 kommentarer:

  1. Hej Anna Vibeke, Jeg har en af de haver du har fotograferet til din blog og der er noget jeg gerne vil have clearet med dig. Har du en mail eller et telefonnummer jeg kan nå dig på? Mvh Søren

    SvarSlet
  2. Hej Søren!
    du kan skrive på info@haveagardenday.com
    Vi ser fram til at høre fra dig
    Hilsen
    Anna

    SvarSlet