lørdag den 27. september 2014

SEPTEMBER, Haven

Tid til at reflektere
og tænke nye planer
Jeg skriver løbende ideer, til nye projecter ned i min havebog. Lige nu sidder jeg og laver en skitse over mine nye staudebede, for en del af stauderne, vil jeg gerne dele og flytte rundt på. I dag har jeg lavet skilte med navn til de som skal flyttes, og jeg har sat et tilsvarende skilt i jorden, på pladserne planterne skal flyttes til. Det er meget nemmere at gøre nu, end til foråret, hvor man knap kan se hvor de forskelliges stauder står.

Alle de nye løg kataloger er blevet studeret, der er blevet bestilt, der er tegnet ind på skitserne over bedene, hvor de skal plantes, så alt er klar når de nye løg skal plantes i slutningen af september. Det er første år jeg har sådan et overblik, og det føles ganske herligt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar