mandag den 5. januar 2015

JANUAR, Tips

Rengøring en sand fornøjelse!
Ha ha det er altså ikke sandt. Men jeg har efter nogle år lært mig nogle tricks, jeg gerne vil dele med jer. Jeg er stor modstander af alle produkter med kemikalier, som dem man køber i supermarkedet ofte er(har prøvet mange forskellige). Man kommer langt længere med sæbe, eddikesyre og citroner.


Jeg har problem med at vores vand  er  hårdt, så der kommer kalk, som i kan se!
Her kan i se at jeg har taget bomuld med eddikesyre som skal trække i nogle minutter.
Her resultatet. Så god som ny.

1 kommentar:

  1. Jeg bruger almindelig eddike på samme måde og med samme resultat, - så langt så godt! Men pas på med at få eddike på gummiringen som sidder på den der lukkedims til vaskafløbet... den mørner fuldstændig! Se det er vist det der kaldes erfaring på den "hårde" måde. ;o)
    God fornøjelse med rengøringen, det er sandelig blevet hverdag igen! :o)

    SvarSlet