torsdag den 5. februar 2015

FEBRUAR, Haven

HAVEN INDPAKKET I VINTERTØJ







7 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt hos dig med sneen overalt.
    Hornvioler? Dem må jeg se efter snart. Jeg trænger til at pynte lidt op med løg o disse.g

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne
      Hvor er det dejligt du tager dig tid til at kommentere dagens indlæg. Ja sneen får bare det hele til at se dejligt ud. Hornviolerne købte jeg forleden dag, da jeg var ude på de professionelle Grønttorv i Valby.
      Mange have hilsner

      Slet
  2. Meget smukke billeder - en fornøjelse at se her hos dig :)
    Ja, det var tidligt med hornvioler, men hvor er de bare yndige.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Frk Anemone
      Mange tak fordi du skriver til os. Ja hornviolerne er lidt fine, jeg købte dem forleden på Grønttorvet i Valby.
      Mange have hilsner

      Slet
  3. Meget smukke billeder - en fornøjelse at se her hos dig :)
    Ja, det var tidligt med hornvioler, men hvor er de bare yndige.

    SvarSlet
  4. Hvor er det en hyggelig blog, så inspirerende .hilsen grethe

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Grethe
      Hvor er det dejligt du kommenterer vores blog. Håber du får en rigtig dejlig søndag.
      Mange hilsner

      Slet