tirsdag den 22. marts 2016

MARTS, Tips

40-års jubilæum for Tage Andersen
En sandt blomster / interiør kunstner kan i år fejre 40 årsjubileum! Og hvilken fantastisk verden han har givet os.
I hans oase på Ny Adelgaden 12, kan man se fugle, blomster og utroligt kreative objekter som ingen andre har! Her er der kun håndværk og kvalitet, og ikke noget made in China. Man kommer ind i et eventyr, hvor man forsvinder ind i en fantasi værden. Han er en mester til at bruge materialer som man aldrig skulle tænke sig at anvende. Man kan virkelig se at han har haft en uddannelse som professionel konditori
Hans utallige udstillinger er som en kunstudstilling. På Kulturen i Lund, er der en lille udstilling med Tage som er der til den 15. Maj. Jeg ser frem til at besøge nye inspirerende udstillinger med Tage Andersen og så vil jeg her slutte af med et stort TILLYKKE TAGE!

P.S Jeg håber at jeg får muligheden til at besøge hans Gunillaberg i Småland i sommer.

Et stort æg med lammeøre,  som er en fugle bur! 

Mange vibeæg i en smuk glas vase designed af Tage Andresen.

Her kopper vibeæg, jeg købte en!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar