torsdag den 24. marts 2016

MARTS, tips

Frem med gummihandskerne og skurebørsten!
Jeg har arbejdet hårdt i dag med, vore havemøbler. De trængte virklig til en kærlig hånd! Med gummihandsker og skurebørste gik jeg i kamp. Det er stærke sager, så husk at have tøj på, som tåler at blive ødelagt! jeg stod også med briller på!
Det var ikke et pænt syn at se.... Som i kan se, blev resultatet godt. Både alger og snavs er nu væk. 

Opskriften kan i se længere nede på siden. Jeg har fået opskriften fra en ven.

Før                                                 Efter

Jeg begyndte med at købe en dunk flydende afløbsrens og en dunk saltsyre.
Så tog jeg en spand og blandede flydende afløbsrens ca. 5 dl med 5 dl vand. Og så skrubbede jeg for en livstid. Derefter tog jeg haveslangen og sprøjtede af al snavsen. 

Så gik jeg i gang med 2 runde. Jeg tog en ny ren spand, og hældte ca. 5 dl saltsyra med 5 dl vand. Og begyndte igen at skrube og spole med haveslangen. Derefter får havemøblerne tid til at tørre. Om i ikke er tilfredse, kan i begynde på en ekstra runde! Held og lykke med kampen!

Ja resultatet kan man ikke diskutere! Eller hur?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar