torsdag den 14. august 2014

AUGUST, Gratis

Så dekorative er almindelige spiseløgs blomster
                                                       
I foråret fandt jeg to net med spiseløg, der var godt igang med at spire, i stedet for at smide dem, ud plantede jeg dem i potter. Her ser du resultatet. Næste år vil jeg gentage succen, og se hvordan det ser ud med løgblomsterne i mit hvide staudebed. 

Det er sjovt at eksperimentere, og absolut sjovest når det ikke koster nogen penge.

Jeg vil gerne høre hvilke erfaringer i har med at plante tilsvarende ting ud i jeres haver.


2 kommentarer:

  1. Så stilige, og for en god ide! Det må testes!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar, ja jeg synes også de er fine, og næsten lige så flotte som alle alium løgene der koster en mindre formue.
      Mange have hilsner
      Anna og Vibeke

      Slet