mandag den 16. december 2013

DECEMBER, Gratis


Hvorfor gå i byen og købe gaver, når du måske kan finde dem gratis i haven
I går kom min veninde forbi med en julegave. Det var et helt bagagerum fyldt med Margueritter som min veninde havde i overskud fra sin have. Det er lige hvad jeg har ønsket, til den ny anlagte staudebed. Stauderne er meget større, og har et mere veludviklet rodsystem, end stauderne jeg har købt på planteskolen. Så i morgen skal der plantes, hvis vejret tillader.

Jeg er blevet meget inspireret af venindes ide, med at give hjemmelavede planter i julegave. Jeg vil forsøge at grave nogle små valnøddetræ op i haven og plante dem i gamle lerpotter. I min have titter der nemlig hvert år små nye træer op de særeste steder, fordi egernene graver valnødderne fra mit træ ned som forråd alle mulige og umulige steder.


Gå en tur i din have og bliv inspireret. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar