onsdag den 6. august 2014

AUGUST, Haven

Første sommer som drivhus ejer
Jeg glæder mig over mit drivhus mange gange hver dag. Blandt andet når jeg om morgenen kigger ned i haven på drivhus, mens jeg trækker gardinerne fra, når jeg går en morgentur og åbner dørene til drivhuset og igen om aftenen når jeg lukker igen.


Det er herligt at følge hvor hurtigt alting spirer og vokser, og jeg må indrømme at det også stresser mig lidt, for her i sommervarmen skal jeg ikke være væk ret længe før planterne hænger med bladene. Så heldigvis har vi valgt at nyde sommeren her i Danmark.



Jeg har allerede høstet mange tomater, massere af basilikum og pluksalater. Nu starter chilli og peberfrukterne også med at være modne. Det er fantastisk at nyde en salat af frisk høstede tomater og basilikum.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar